28 Şubat 2013 Perşembe

Ben Bu Ay

Şubat'ın sonuna geldiğimizde, zihnimde salınan anıları kağıda değil belki ama sayfama aktarayım istedim. Eskiden cilt cilt günlük yazdığımı biliyor muydunuz? Benim çocukluğumda bu kadar teknoloji etrafı sarmadığından mı yoksa kişiliğimden mi bilmiyorum, oturup yazmaya zorunlu hissediyordum kendimi, bir sürü ben yaşadıklarımı değerlendiriyordu sanki yazarken. Çoğu kişi "yazmak ferahlatır" diyordu ama ben bu faydasından ziyade, iz bırakma hevesiyle yazdığımı düşünüyorum. Artık günlük tutmuyorum, hafızama kalmış her şey...





*Tuba Unsal'la sıradışı kariyer sohbetine katıldım. Zaten sadık bir takipçisi olarak ne yaptığını,tarzını, kişiliğini az çok biliyordum ama düşündüğümden de tatlı ve samimi bir hanımefendiymiş. Merak ettiğim her ama her şeyi sordum. İnsanın kullandığı kelimeler, dili çok önemlidir ve hakikaten Tuba Unsal'ın kendini çok doğru ifade edebilen biri olduğunu gördüm. "Ben marka giyiyorum" "ben tarzım"ı ne kendi ne uslubu söylüyor, onunla ilgili en sevdiğim şey zaten bağırmayan bir stile ve rahatlığa sahip olması. Toplu fotoğraf da çekildik aslında ama o elime geçmedi, geçerse güncellerim.

*Dönem projesi olarak resmen bir kitap yazdık. Gecelerce uykusuz kaldım, teknik aksaklıklardan dolayı isyan ettim, güneşin doğuşunu gördüm, evi matbaaya çevirdim.

*Çok severek aldığım ama sadece 2 ay kullanabildiğim deri eldivenlerimin tekini düşürdüm. Düşürdüğümü kabullenemeyip geçtiğim yolları tekrar geçip elimden geldiği kadar aradım ama "sen çoktan gitmiş gibisin" şarkısı da uzaklarda bir yerlerden çalıyordu. Arayış bununla da son bulmadı, bir sürü yer gezdim, aynısını buldum aldım: azim! Aynısı telefon kabıma da oldu, onun da aynısını arayıp buldum. Ayaklarım kalp karasular kalp ben :)

*Okulu her gün bu halde gördüm ve her seferinde çok üzüldüm.

*Huzurlu bir bitiriş olsun, çok ama çok sevdiğim, her dinlediğimde beni okyanus kıyılarına vurduran, hiçbir korku bırakmayan, bir iskelede güneşin batışına doğru koşma isteğimi körükleyen şarkıyla ile bitirelim mi şubatı? Kimsenin bilmediği özgürlüğe götürür bizi belki, kimbilir?

Right now
                                                                       everything you want is wrong
                                                                                            and right now
                                                                        all your dreams are waking up
                                                                                            and right now
                                                               I wish I could follow youto the shores of freedom
                                                                                        where no one lives.

Ana hatlarıyla işte böyleydi şubat ayı. Herkese çok güzel bir mart dilerim!

                                                                     XOXO
                                                                    GİZEM

10 yorum:

  1. Gizoşum blog harika olmuş! Böyle bir değişim gerekliymiş meğer ve yine okurken güldürdün beni "sen çoktan gitmiş gibisin" :D

    Öpücükler
    itsirem.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrosumdan onay geldiyse çok sevindim :) hope to see you soon! <3

      Sil
  2. Tuba Ünsalı da ben de seviyorum, tarzını hayatını ve kendini çok mütevazı bi dille yansıtıyo hep sosyal medya üzerinden de.
    kitap kadar da olsa projenin bitmesine sevindim bebek:)
    bide bu okulu her hatırladıgımda ben de cok üzülüyorum:(
    mart ayı daha bi güzel, atraksiyonlu ve bol güneşli geçsin, eldivenin kalan tekini de kullanmana gerek kalmasın bebikim ^.^
    öpçem:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an elimde aynı eldivenden 3 tane olması çok komik değil mi :) Ben de sana çok tatlı güneşli bi mart ayı diliyorum güzel kuşum..ben de öpüceeem

      Sil
  3. Gizemcim, ben de yazı yazma konusunda çok hevesleniyorum ama bir türlü oturup bir satır yazmışlığım yok. yemek ve gezi blogunu saymıyorum. bir gün cesaretimi toplayıp başlayacağım. ben de iz bırakmak için yapmak isterim.
    bu arada senin yazı dilin çok güzel, ona göre istediğin her şey olabilir.
    Çok güzel bir mart ayı dilerim. yıldız

    http://tuzvekarabiber.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım ama blogunda o kadar emekle yazıyorsun ki, that counts too diyorum :) Çok mutlu oldum senden bu övgüyü duyduğuma, çok sağol! Senin mart ayın da mükemmel geçsiin!

      Sil
  4. Öncelikle projenin bitmesi kutlu olsun diyorum Gizem'ciim. :)Ayrıca eldivenin üçlenmesine de çok sevindim. :)
    Güzel, keyili bir Mart ayı diliyorum ben de sana, bir de çokça sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler içten yorumlarına Burcu, sevgiler :)

      Sil
  5. Gizem'cim özlemişm satırlarını.. Ben de kutluyorum projenin bitişini. Okul dönemi insanı fazlası ile zorlayabiliyor ama en güzeli bittiğinde derin bir nefes alabilmek. İş hayatında her daim o strese gömülüsün desem :( ben de eldivenimin tekini kaybettim ama evde kaybolduğu için bulma umudum var hala :) eskiden ben de ciltlerce günlük yazardım şimdi bloga çevrildi gibi bu,yazma ifade etme ihtiyacı bazı insanlarda hiç durmuyor durmasın da zaten. Baharın başlangıcı harika bir ay olsun o zaman bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım! :)) Güzel motivasyon sözlerin için teşekkür ederim, umarım ben de derin bir nefes alacağım..Dediğin gibi güzel bir bahar olsun hepimize :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...